آزادی هاتون در چه حده؟آزادی بیان و افکار

آزادی هاتون در چه حده؟آزادی بیان و افکار
آزادی هاتونو هر چه که هست چه غمبار چه خوشحال بیاید بگید
قالب وبلاگ

 

 



نظرات شما عزیزان:

امید رضا جون
ساعت8:09---6 شهريور 1392
از این که با نا و یاده خدا شروع کردی خیلی خوش حال شدم نمی خوام از خودم تعریف کنم ولی اگه کمک خواستی در خدمتم
پاسخ:مرسی عزیزم چشم.خیلی گلی


mohammad javad
ساعت6:56---6 شهريور 1392
عـالــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــی بود


پاسخ:فداااااااااااااااااااااااااااااااااااات مرسی عزیزم


reza
ساعت14:37---5 شهريور 1392
لینکم نکردیا؟؟!!...

من لینکت کردم
پاسخ: لینکت کردم داداش


پسر شیطون.هه 
ساعت2:30---23 مرداد 1392
سلام به عزیزان.
باتبادل لینک موافقم. (لینکم کنید اتوماتیک لینک میشید).
با نظر های سازنده موافقم.
خوشحال میشم منو تو امر وبلاگ برتر مدد کنید.
به ولاگم سرزدید منتظر سرزدن من هم باشید.
باپیشهناد نویسندگی وبلاگ موافقم. (امام محدود و مطالب تایید شده).
هر چند روز یک بار خبرهای جدید میگذارم تو وبلاگم. حتما بازدید کنید. عضو وبلاگ شید (چون فعلا برای عضو گیری رایگان است و بعدا مبلغی قرار خواهد گرفت) ممنون از همکاریتون.
امضا. پسر شیطون.هه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 18 مرداد 1398 ] [ 3:30 ] [ پسرشیطون.هه ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آزادی هاتون در چه حده؟آزادی بیان و افکار و آدرس azaditon.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینک های مفید
آرشيو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 13
بازدید کل : 9431
تعداد مطالب : 2
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما